torstai 2. helmikuuta 2023

Osa 4: Ei siis kannata lähestyä kaupan kassaa

2.2.2023

Ylle tai siis tässä blogin tapauksessa alle kirjoitetun perusteella teen johtopäätöksen, ettei minun kannata lähestyä selvästi itseäni nuorempaa kaupan kassaa, johon olen viehättynyt, vaikka minusta toisinaan hyvinkin voimakkaasti tuntuu, että hän saattaisi suhtautua suopeasti kahvitteluehdotukseeni.

Teko olisi normien vastainen ja sosiaalisesti tuomittava ja sitä saatettaisiin pitää häirintänä. Lisäksi on hyvin mahdollista, että olen tulkinnut väärin, eikä kassa olisikaan ehdotukselleni suopea, vaan kokisi sen kiusallisena ja ällöttävänä setämiehen tunkeiluna.

Parempi siis vältellä riskejä ja niellä kiinnostuksensa. Molemminpuolinen sivusilmäily jatkukoon tilanteissa, joissa toista kassaa ei ole tarjolla, vaan minun on mentävä kiinnostavan kassalle.

Se näissä tilanteissa kuitenkin harmittaa, että tapaan romanttisesti kiinnostavia ihmisiä aivan tavattoman harvoin, hyvä jos yhden kymmenessä vuodessa. Kun jokaisen ohi kulkee kohteliaisuutta vaalien ja häiritsemistä peläten, pariutumisen todennäköisyys ei suuri ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Johtaako mielipiteenvapaus syrjintään?

1.6.2023 Olen tavannut kannattaa voimakkaasti laajaa mielipiteenvapautta. Olen uskonut dialogiin, siihen, että kun erilaiset ihmiset keskust...